A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata

Rácz Boglárka (2021) A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_Rácz Boglárka_FQCSG0.pdf] PDF
Szakdolgozat_Rácz Boglárka_FQCSG0.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Szakdolgozatomban a közösségi média, különösen a TikTok platform hatását vizsgálom a turizmusban, milyen mértékben befolyásolja a turisták utazási döntését. A turizmus marketingnek nagyon nagy jelentősége van egy desztináció esetében. A közösségi média egy tökéletes felület, ahol népszerűsíteni lehet egy adott fogadó területet vagy egy turisztikai attrakciót. Dolgozatomban kitérek a legnépszerűbb közöségi oldalakra, mint például a Facebookra és az Instagramra. Az említett oldalak mellett, kiemelten a TikTok platform befolyásoló hatását kutatom a turizmusban.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Fábián Tamás
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: desztináció marketing, közösségi média, online marketing, Tiktok, turizmusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 25. 18:48
Last Modified: 2022. Jul. 25. 18:48

Actions (login required)

View Item View Item