Rácz Boglárka (2021) A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Rácz Boglárka_FQCSG0.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Szakdolgozatomban a közösségi média, különösen a TikTok platform hatását vizsgálom a turizmusban, milyen mértékben befolyásolja a turisták utazási döntését. A turizmus marketingnek nagyon nagy jelentősége van egy desztináció esetében. A közösségi média egy tökéletes felület, ahol népszerűsíteni lehet egy adott fogadó területet vagy egy turisztikai attrakciót. Dolgozatomban kitérek a legnépszerűbb közöségi oldalakra, mint például a Facebookra és az Instagramra. Az említett oldalak mellett, kiemelten a TikTok platform befolyásoló hatását kutatom a turizmusban.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | desztináció marketing, közösségi média, online marketing, Tiktok, turizmusmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 25. 18:48 |
Last Modified: | 2022. Jul. 25. 18:48 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |