Liang Tao (2021) COVID-19 impact on the business plan of Taobao online store. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Liang Tao-thesis(11).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
This unexpected outbreak has caused significant changes in the globe, particularly in the economics. As a result of the COVID-19 outbreak, a big number of customers are shifting from physical stores to e-commerce online buying. Various corporations have altered their business strategy in order to make consumers' lives easier. The goal of this essay is to study how the coronavirus influences online shop business strategies and to comprehend online store future plans. The case focuses on Chinese customers, and our study aim is the Taobao online store.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business planning, consumers' preferences, coronavirus, e-business, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 18:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 18:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |