"Meglepően gyengéd párosítás" A Milka&LU és Milka&TUC csokolédé bevezetőkampánya

Szarka Viktória (2015) "Meglepően gyengéd párosítás" A Milka&LU és Milka&TUC csokolédé bevezetőkampánya. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Szarka Viktória1.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Szarka Viktória1.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Milka, Csokoládé, bevezetőkampány, kekszes, párosítás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 04. 14:14
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 12. 12:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet