A social média jelentősége a vidéki gasztroturizmusban

Kertész Lilla (2021) A social média jelentősége a vidéki gasztroturizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kertész_Lilla_szakdolgozat_PDF.pdf] PDF
Kertész_Lilla_szakdolgozat_PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Összefoglalás  A szakdolgozatom témája, a gasztronómia és a social média közel áll hozzám, mint ezt már a bevezetésben is kifejtettem. A kutatásom során rájöttem, hogy a social médiának hatalmas jelentősége van a vidéki gasztroturizmusban résztvevő vállalkozások marketing koncepciójának kiépítésében. A mai világban elengedhetetlen, hogy a vendéglátó vállalkozások legyenek jelen a különböző online felületeken. A szakdolgozatomban megvizsgáltam és kifejtettem egy konkrét vállalkozás marketingjén keresztül, hogy milyen előnyei és hátrányai vannak a social média alkalmazásának. A kutatásomban segítségemre volt Sándor Béla a Bori Mami étterem társtulajdonosa és marketing menedzsere és Szauer Judit marketing szakember. A velük elkészített mélyinterjúk alapján számos, a témában felvetett kérdésre választ kaptam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bori Mami étterem, gasztroturizmus, közösségi média, marketing, Social Média, vidéki gasztroturizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 18:46
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 18:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet