Kertész Lilla (2021) A social média jelentősége a vidéki gasztroturizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kertész_Lilla_szakdolgozat_PDF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Összefoglalás A szakdolgozatom témája, a gasztronómia és a social média közel áll hozzám, mint ezt már a bevezetésben is kifejtettem. A kutatásom során rájöttem, hogy a social médiának hatalmas jelentősége van a vidéki gasztroturizmusban résztvevő vállalkozások marketing koncepciójának kiépítésében. A mai világban elengedhetetlen, hogy a vendéglátó vállalkozások legyenek jelen a különböző online felületeken. A szakdolgozatomban megvizsgáltam és kifejtettem egy konkrét vállalkozás marketingjén keresztül, hogy milyen előnyei és hátrányai vannak a social média alkalmazásának. A kutatásomban segítségemre volt Sándor Béla a Bori Mami étterem társtulajdonosa és marketing menedzsere és Szauer Judit marketing szakember. A velük elkészített mélyinterjúk alapján számos, a témában felvetett kérdésre választ kaptam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bori Mami étterem, gasztroturizmus, közösségi média, marketing, Social Média, vidéki gasztroturizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 18:46 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 18:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |