Buy more than what you intended

Horváth Áron Adrián (2021) Buy more than what you intended. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Horváth Áron T3U6V3 thesis final.pdf] PDF
Horváth Áron T3U6V3 thesis final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

In the core parts of my dissertation, I examine the impacts, effects of social media, and the role of influencers in society. As the primary research I have chosen to conduct a questionnaire about social media habits mainly focusing on influencers and the actual impact they have on customers buying decisions. As the basis of the secondary research, I evaluated significant and professional literature, articles and previous studies, surveys and publications related to influencers impacts on social media users. Then in the end of my thesis I compare my findings with the existing studies and develop conclusions based on the similarities and the differences. I have stated my hypothesis, and one of my main goals were to be able to see the impact of social media and influencers on society.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozár László
Belső
főiskolai tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: buying habits, impact, income source, influencers, marketing, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 18:45
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 18:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet