Horváth Áron Adrián (2021) Buy more than what you intended. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Horváth Áron T3U6V3 thesis final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
In the core parts of my dissertation, I examine the impacts, effects of social media, and the role of influencers in society. As the primary research I have chosen to conduct a questionnaire about social media habits mainly focusing on influencers and the actual impact they have on customers buying decisions. As the basis of the secondary research, I evaluated significant and professional literature, articles and previous studies, surveys and publications related to influencers impacts on social media users. Then in the end of my thesis I compare my findings with the existing studies and develop conclusions based on the similarities and the differences. I have stated my hypothesis, and one of my main goals were to be able to see the impact of social media and influencers on society.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | buying habits, impact, income source, influencers, marketing, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 18:45 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 18:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |