A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata

Tolnai Viktor István (2022) A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata.pdf] PDF
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásom során azt vizsgálom, hogy a saját márkás termékek vásárlása trend vagy kényszer, hogy megéri e fenntartani ezeket a termékeket a diszkontáruházaknak, valamint azt, hogy miért egyre több a márkás termék ezekben az áruházakban. A primer kutatásom kérdőíves megkérdezéssel végeztem, valamint saját tapasztalatokra támaszkodtam, hiszen egy ilyen áruházban dolgozok, míg a szekunder kutatásom különféle szerzők könyveiből állítottam össze. Végeztem statisztikai analíziseket, kapcsolatvizsgálatokat is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK
Dr. Kovács András
Külső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kényszer, márka, saját márkás termék, trend, vásárlás ösztönzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:14
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet