Tolnai Viktor István (2022) A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom során azt vizsgálom, hogy a saját márkás termékek vásárlása trend vagy kényszer, hogy megéri e fenntartani ezeket a termékeket a diszkontáruházaknak, valamint azt, hogy miért egyre több a márkás termék ezekben az áruházakban. A primer kutatásom kérdőíves megkérdezéssel végeztem, valamint saját tapasztalatokra támaszkodtam, hiszen egy ilyen áruházban dolgozok, míg a szekunder kutatásom különféle szerzők könyveiből állítottam össze. Végeztem statisztikai analíziseket, kapcsolatvizsgálatokat is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kényszer, márka, saját márkás termék, trend, vásárlás ösztönzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:14 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |