Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat

Wáhr Bence Zoltán (2022) Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdoga.pdf] PDF
Szakdoga.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomat a Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat témaában írtam. Hipotéziseim a, Milyen kapcsolati pontokon jut el a tipikus vásárló a szalonhoz?; Hogyan generálunk ügyfélértéket, ami ismételt vásárláshoz vezet előtte?; Hogyan generálunk ügyfélértéket, ami ismételt vásárláshoz vezet utána?; Milyen élményei vannak a szolgáltatások minőségével, mint a tesztnapok, szerviz, külön események?; Milyen kérdések merülnek fel a vásárlás után, amire nem kapnak választ, ezzel a későbbiekben növelve az ügyfélélményt? . Eredmények között jól látszik, tipikus vásárló igényei, érdekei, a cég életében a további fejlődéshez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntési folyamat, új autó vásárlás, ügyfélélmény, ügyfélfolyosó, ügyfélút
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:13
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet