Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat

Wáhr Bence Zoltán (2022) Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdoga.pdf] PDF
Szakdoga.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A szakdolgozatomat a Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat témaában írtam. Hipotéziseim a, Milyen kapcsolati pontokon jut el a tipikus vásárló a szalonhoz?; Hogyan generálunk ügyfélértéket, ami ismételt vásárláshoz vezet előtte?; Hogyan generálunk ügyfélértéket, ami ismételt vásárláshoz vezet utána?; Milyen élményei vannak a szolgáltatások minőségével, mint a tesztnapok, szerviz, külön események?; Milyen kérdések merülnek fel a vásárlás után, amire nem kapnak választ, ezzel a későbbiekben növelve az ügyfélélményt? . Eredmények között jól látszik, tipikus vásárló igényei, érdekei, a cég életében a további fejlődéshez.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: döntési folyamat, új autó vásárlás, ügyfélélmény, ügyfélfolyosó, ügyfélút
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 25. 17:13
Last Modified: 2022. Jul. 25. 17:13

Actions (login required)

View Item View Item