Wáhr Bence Zoltán (2022) Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Szakdoga.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
A szakdolgozatomat a Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat témaában írtam. Hipotéziseim a, Milyen kapcsolati pontokon jut el a tipikus vásárló a szalonhoz?; Hogyan generálunk ügyfélértéket, ami ismételt vásárláshoz vezet előtte?; Hogyan generálunk ügyfélértéket, ami ismételt vásárláshoz vezet utána?; Milyen élményei vannak a szolgáltatások minőségével, mint a tesztnapok, szerviz, külön események?; Milyen kérdések merülnek fel a vásárlás után, amire nem kapnak választ, ezzel a későbbiekben növelve az ügyfélélményt? . Eredmények között jól látszik, tipikus vásárló igényei, érdekei, a cég életében a további fejlődéshez.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | döntési folyamat, új autó vásárlás, ügyfélélmény, ügyfélfolyosó, ügyfélút |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 25. 17:13 |
Last Modified: | 2022. Jul. 25. 17:13 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |