Wáhr Bence Zoltán (2022) Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdoga.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomat a Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat témaában írtam. Hipotéziseim a, Milyen kapcsolati pontokon jut el a tipikus vásárló a szalonhoz?; Hogyan generálunk ügyfélértéket, ami ismételt vásárláshoz vezet előtte?; Hogyan generálunk ügyfélértéket, ami ismételt vásárláshoz vezet utána?; Milyen élményei vannak a szolgáltatások minőségével, mint a tesztnapok, szerviz, külön események?; Milyen kérdések merülnek fel a vásárlás után, amire nem kapnak választ, ezzel a későbbiekben növelve az ügyfélélményt? . Eredmények között jól látszik, tipikus vásárló igényei, érdekei, a cég életében a további fejlődéshez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntési folyamat, új autó vásárlás, ügyfélélmény, ügyfélfolyosó, ügyfélút |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |