A Balaton régió marketingmegjelenésének elemzése

Steczina Klaudia (2022) A Balaton régió marketingmegjelenésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_végleges.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)

Absztrakt (kivonat)

A Balaton turisztikai térség kétségkívül elengedhetetlen része a magyar turizmusiparnak. Ezernyi élményt és felfedezni való csodát rejt magában, melyet muszáj megtapasztalnia mindenkinek, aki érdeklődéssel és nyitottsággal van iránta. Éppen ezért fokozott figyelmet, törődést igényel a régió, hiszen népszerűségét nem csak megőrizni, de folyamatosan fejleszteni is kell a hazai és a nemzetközi turisták viszonylatában egyarántA dolgozat megírásával egy átfogó képet szeretnék alkotni a Balaton turisztikai régió alkalmazott marketingkommunikációjáról és annak esetleges hiányosságairól, melyekre aztán javaslatot tennék, remélve, hogy ezeket hasznosítani tudják majd a balatoni szállásadók, vendéglátók, szerveztek, vállalkozók a fejlődés érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Kovács Miklós
Belső
óraadó tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Balaton, Balaton régió, marketingmegjelenés, online marketing, turizmusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:13
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet