Steczina Klaudia (2022) A Balaton régió marketingmegjelenésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
Absztrakt (kivonat)
A Balaton turisztikai térség kétségkívül elengedhetetlen része a magyar turizmusiparnak. Ezernyi élményt és felfedezni való csodát rejt magában, melyet muszáj megtapasztalnia mindenkinek, aki érdeklődéssel és nyitottsággal van iránta. Éppen ezért fokozott figyelmet, törődést igényel a régió, hiszen népszerűségét nem csak megőrizni, de folyamatosan fejleszteni is kell a hazai és a nemzetközi turisták viszonylatában egyarántA dolgozat megírásával egy átfogó képet szeretnék alkotni a Balaton turisztikai régió alkalmazott marketingkommunikációjáról és annak esetleges hiányosságairól, melyekre aztán javaslatot tennék, remélve, hogy ezeket hasznosítani tudják majd a balatoni szállásadók, vendéglátók, szerveztek, vállalkozók a fejlődés érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Balaton, Balaton régió, marketingmegjelenés, online marketing, turizmusmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |