Varzsik Réka (2022) A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Varzsik_Reka_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Az internet használata az évek során mindennapi életünk részévé vált. A digitalizáció térhódításának köszönhetően egyre több iparág formálódott át, és elengedhetetlen feltétellé vált az online jelenlét. Ez az átalakulás elérte a turizmus iparág minden területét, legyen az szálláshely szolgáltatás vagy utazásszervezés. Az átstrukturálódás legnagyobb áldozatai az utazási irodák, elsősorban a hagyományos offline utazási irodák, mivel az utaztatás piacán egyre nagyobb teret hódítanak az online utazási irodák, melyek nem rendelkeznek ügyfél fogadására alkalmas irodával, tevékenységüket az interneten keresztül végzik és annak okán jöttek létre, hogy a rengeteg új online elérhető kínálatot és termékek sokaságát összegyűjtsék. Jelentőségük évről évre növekszik, ezzel párhuzamosan pedig kiszorítják a hagyományos utazási irodákat a piacról, mivel a kényelem és a gyorsaság vonzóbb tényezővé válik, mint a személyes kontakt lehetősége, így forgalmuk csökkenhet.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | hazai piac, kis- és középvállalkozás - KKV, koronavírus-járvány (COVID-19), nemzetközi piac, piacelemzés, utazási irodák, utazási irodák piaca |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 25. 17:13 |
Last Modified: | 2022. Jul. 25. 17:13 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |