Varzsik Réka (2022) A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Varzsik_Reka_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az internet használata az évek során mindennapi életünk részévé vált. A digitalizáció térhódításának köszönhetően egyre több iparág formálódott át, és elengedhetetlen feltétellé vált az online jelenlét. Ez az átalakulás elérte a turizmus iparág minden területét, legyen az szálláshely szolgáltatás vagy utazásszervezés. Az átstrukturálódás legnagyobb áldozatai az utazási irodák, elsősorban a hagyományos offline utazási irodák, mivel az utaztatás piacán egyre nagyobb teret hódítanak az online utazási irodák, melyek nem rendelkeznek ügyfél fogadására alkalmas irodával, tevékenységüket az interneten keresztül végzik és annak okán jöttek létre, hogy a rengeteg új online elérhető kínálatot és termékek sokaságát összegyűjtsék. Jelentőségük évről évre növekszik, ezzel párhuzamosan pedig kiszorítják a hagyományos utazási irodákat a piacról, mivel a kényelem és a gyorsaság vonzóbb tényezővé válik, mint a személyes kontakt lehetősége, így forgalmuk csökkenhet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hazai piac, kis- és középvállalkozás - KKV, koronavírus-járvány (COVID-19), nemzetközi piac, piacelemzés, utazási irodák, utazási irodák piaca |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |