Belvárosi szépségszalon marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési javaslatok

Scharle Fanni (2022) Belvárosi szépségszalon marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési javaslatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Scharle Fanni.pdf] PDF
Szakdolgozat Scharle Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Eredetiségi nyilatkozat Scharle Fanni.pdf] PDF
Eredetiségi nyilatkozat Scharle Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (931kB)

Absztrakt (kivonat)

Egyetemi tanulmányaim mellett fodrászként dolgozom és az előadásokon hallottakat kamatoztatni próbálom én is a szépségiparban, vagyis, hogy hogyan lehetséges minél nagyobb ügyfélkörre szert tenni egy megfelelő marketingstratégia kidolgozásával. A szakdolgozatomban arra kerestem választ, hogy a szépségszalonoknak milyen online csatornákon érdemes hirdetni magukat és milyen egyéb marketing fogásokkal tudják a vendégek számát növelni. Az általam választott szépségszalon szinte egyáltalán nem él a megnövekedett internethasználat adta online lehetőségekkel, így én főleg erre a térre fókuszálva adtam javaslatokat. Hiszen azt, hogy mennyire nagy az érdeklődés és hogy mennyire megnövekedett az internethasználat, azt a kérdőívemben kapott válaszok is megerősítettek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetmarketing, közösségi média, marketingcsatorna, marketingeszközök, szépségipar, szolgáltatószektor, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:13
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet