Scharle Fanni (2022) Belvárosi szépségszalon marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési javaslatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Scharle Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Eredetiségi nyilatkozat Scharle Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (931kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egyetemi tanulmányaim mellett fodrászként dolgozom és az előadásokon hallottakat kamatoztatni próbálom én is a szépségiparban, vagyis, hogy hogyan lehetséges minél nagyobb ügyfélkörre szert tenni egy megfelelő marketingstratégia kidolgozásával. A szakdolgozatomban arra kerestem választ, hogy a szépségszalonoknak milyen online csatornákon érdemes hirdetni magukat és milyen egyéb marketing fogásokkal tudják a vendégek számát növelni. Az általam választott szépségszalon szinte egyáltalán nem él a megnövekedett internethasználat adta online lehetőségekkel, így én főleg erre a térre fókuszálva adtam javaslatokat. Hiszen azt, hogy mennyire nagy az érdeklődés és hogy mennyire megnövekedett az internethasználat, azt a kérdőívemben kapott válaszok is megerősítettek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetmarketing, közösségi média, marketingcsatorna, marketingeszközök, szépségipar, szolgáltatószektor, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |