Rövid Beatrix Alexandra (2022) Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Rövid_Alexandra_QXFPJZ_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az influenszer- és celebritásmarketing hitelességét vizsgáltam a Hell Energy Magyarország Kft. példáján keresztül. Azt szerettem volna megtudni, hogy melyik hirdetési formának tulajdonítanak az emberek nagyobb hitelességet, és ezt milyen tényezők befolyásolják. A kérdőívből nyert adatok és a csoportos interjúk rávilágítottak arra, hogy a hitelességet nagymértékben befolyásolja a hirdető személye. A megvizsgált hírességek és influenszerek esetében azok a világsztárok kapták a legpozitívabb értékelést, akiknek alapvetően pozitív a megítélése a közmédiában. Összességében véve a megkérdezettek mégis az influenszermarketinget találták hitelesebbnek, azon belül is a mikroinfluenszerekkel való reklámozást, hiszen az ő kapcsolatuk a követőikkel sokkal közvetlenebb, bizalmasabb, mint egy makro- vagy megainfluenszer esetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | celebritásmarketing, Hell Energy Magyarország Kft., hitelesség, hírességek, influenszerek, influenszermarketing, márkanagykövet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |