Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában

Zalavári Beáta (2022) Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Zalavári Beáta 2022 Mystery Hotel Budapest.pdf] PDF
Zalavári Beáta 2022 Mystery Hotel Budapest.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási nyilatkozat - Zalavári Beáta.pdf] PDF
Titkosítási nyilatkozat - Zalavári Beáta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakmai gyakorlatomat a Budapesten található Mystery Hotelben töltöttem, emiatt kézenfekvő volt, hogy a projektmunkámban az itt végzett feladataimról írok. Front Office területen dolgoztam gyakornoki pozícióban és az itt végzett tevékenységek, azon belük a kommunikáció fejlesztése és a vendégpanasz kezelésről kívánok bővebb betekintést adni. Ezekhez a témákhoz kapcsolódik a probléma felvetésem is. Nagy hangsúlyt kell fektetni az előbb említett területekre a szállodának, ugyanis ezen területek fejlettsége nagy mértékben hozzájárul ahhoz, hogy a vendégek maximális elégedettséggel távozzanak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, kommunikáció, Mystery, panaszkezelés, szálloda
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:13
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet