Zalavári Beáta (2022) Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)
![]() |
PDF
Zalavári Beáta 2022 Mystery Hotel Budapest.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2027. May 10.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
Titkosítási nyilatkozat - Zalavári Beáta.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (221kB) |
Abstract
A szakmai gyakorlatomat a Budapesten található Mystery Hotelben töltöttem, emiatt kézenfekvő volt, hogy a projektmunkámban az itt végzett feladataimról írok. Front Office területen dolgoztam gyakornoki pozícióban és az itt végzett tevékenységek, azon belük a kommunikáció fejlesztése és a vendégpanasz kezelésről kívánok bővebb betekintést adni. Ezekhez a témákhoz kapcsolódik a probléma felvetésem is. Nagy hangsúlyt kell fektetni az előbb említett területekre a szállodának, ugyanis ezen területek fejlettsége nagy mértékben hozzájárul ahhoz, hogy a vendégek maximális elégedettséggel távozzanak.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Front Office, kommunikáció, Mystery, panaszkezelés, szálloda |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 25. 17:13 |
Last Modified: | 2022. Jul. 25. 17:13 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |