Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában

Zalavári Beáta (2022) Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)

[thumbnail of Zalavári Beáta 2022 Mystery Hotel Budapest.pdf] PDF
Zalavári Beáta 2022 Mystery Hotel Budapest.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2027. May 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási nyilatkozat - Zalavári Beáta.pdf] PDF
Titkosítási nyilatkozat - Zalavári Beáta.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (221kB)

Abstract

A szakmai gyakorlatomat a Budapesten található Mystery Hotelben töltöttem, emiatt kézenfekvő volt, hogy a projektmunkámban az itt végzett feladataimról írok. Front Office területen dolgoztam gyakornoki pozícióban és az itt végzett tevékenységek, azon belük a kommunikáció fejlesztése és a vendégpanasz kezelésről kívánok bővebb betekintést adni. Ezekhez a témákhoz kapcsolódik a probléma felvetésem is. Nagy hangsúlyt kell fektetni az előbb említett területekre a szállodának, ugyanis ezen területek fejlettsége nagy mértékben hozzájárul ahhoz, hogy a vendégek maximális elégedettséggel távozzanak.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Talabos István
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Front Office, kommunikáció, Mystery, panaszkezelés, szálloda
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 25. 17:13
Last Modified: 2022. Jul. 25. 17:13

Actions (login required)

View Item View Item