Zalavári Beáta (2022) Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Zalavári Beáta 2022 Mystery Hotel Budapest.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási nyilatkozat - Zalavári Beáta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakmai gyakorlatomat a Budapesten található Mystery Hotelben töltöttem, emiatt kézenfekvő volt, hogy a projektmunkámban az itt végzett feladataimról írok. Front Office területen dolgoztam gyakornoki pozícióban és az itt végzett tevékenységek, azon belük a kommunikáció fejlesztése és a vendégpanasz kezelésről kívánok bővebb betekintést adni. Ezekhez a témákhoz kapcsolódik a probléma felvetésem is. Nagy hangsúlyt kell fektetni az előbb említett területekre a szállodának, ugyanis ezen területek fejlettsége nagy mértékben hozzájárul ahhoz, hogy a vendégek maximális elégedettséggel távozzanak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, kommunikáció, Mystery, panaszkezelés, szálloda |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |