Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül

Zatkó Milán (2022) Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Zatkó Milán.pdf] PDF
Szakdolgozat - Zatkó Milán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A hazai biztosítási piac marketingkommunikációjának és leggyakrabban használt kommunikációs csatornáinak vizsgálatával foglalkozik a szakdolgozat. A biztosítók rövid marketingtörténete után az online és offline marketingeszközök elméleti tulajdonságairól, a személyes és tömegkommunikáció sajátosságairól, valamint tömör generációelméletekről lehet olvasni. A szekunder kutatás generációs és médiafogyasztási adatokról, illetve kommunikációs csatornákba vetett bizalmi szintről szól. A primer fejezet tartalmaz egy kérdőíves kutatást, amely a biztosítók marketingkommunikációs tevékenységéről kérdezi a kitöltőket. Továbbá egy interjút a Generali Biztosító Zrt. marketing stratégájával, amely szintén a biztosítók marketingkommunikációs tevékenységéről szól, csupán a biztosítótársaság oldaláról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: biztosítás(ok), biztosítási tanácsadó, Generali Biztosító Zrt., generációk, kommunikációs csatornák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:13
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet