ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN

Tuncsik Amanda (2015) ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of TUNCSIK AMANDA - ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN.pdf]
Előnézet
PDF
TUNCSIK AMANDA - ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN.pdf

Download (1MB) | Előnézet

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmis Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus -Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Online marketing, Facebook, Közösségi média , Google Adwords, Online trendek
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó G. Tibor
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 04. 10:57
Utolsó módosítás: 2020. Már. 24. 14:30
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/4044

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet