Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Gyermelyi vállalatcsoport tükrében

Zelenák Márk (2022) Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Gyermelyi vállalatcsoport tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Zelenák_Márk_RL29QQ_szakdolgozat_Gyermelyi.pdf] PDF
Zelenák_Márk_RL29QQ_szakdolgozat_Gyermelyi.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 09..

Download (2MB)
[thumbnail of titkosítás_aláírt.pdf] PDF
titkosítás_aláírt.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (342kB)

Absztrakt (kivonat)

A Gyermelyi vállalatcsoport hazánk legnagyobb hazai tulajdonban lévő élelmiszeripari és agrár területhez tartozó cégek egyike. Az élelmiszerpiacon ezen belül is a száraztészták és tojástermelés ágazatban piacvezető hazánkban. A folyamatos fejlődés és innováció az egyik kulcsa ennek az eredménynek. Ezek alapján és a kutatási adatokból kiindulva a klasszikus termék életciklus modellben a csillag (növekedés) kategóriába sorolnám a vállalatot. Ez a fejlődés megfigyelhető a marketing területen is. Igyekeznek megfelelni az aktuális változásoknak és trendeknek, mindezt úgy, hogy a legfőbb üzeneten nem változtatnak. A magyar emberek szemében a Gyermelyi tészta egy tradicionális és jó minőséget képviselő hazai alapanyagokból előállított termék. Erre méltán büszke lehet a vállalat, fontos viszont, hogy soha nem szabad megállni, mert a piac és a trendek dinamikusan és gyorsan változnak. Jelenleg is vannak olyan területek, ahol fejlesztenie kell a vállalatnak, hogy a továbbiakban is meg tudják őrizni a biztos piaci pozíciójukat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: agrárpiac, brand, Gyermelyi, marketingstratégia, tészta
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:12
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet