Zelenák Márk (2022) Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Gyermelyi vállalatcsoport tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Zelenák_Márk_RL29QQ_szakdolgozat_Gyermelyi.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 09.. Download (2MB) |
|
PDF
titkosítás_aláírt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (342kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Gyermelyi vállalatcsoport hazánk legnagyobb hazai tulajdonban lévő élelmiszeripari és agrár területhez tartozó cégek egyike. Az élelmiszerpiacon ezen belül is a száraztészták és tojástermelés ágazatban piacvezető hazánkban. A folyamatos fejlődés és innováció az egyik kulcsa ennek az eredménynek. Ezek alapján és a kutatási adatokból kiindulva a klasszikus termék életciklus modellben a csillag (növekedés) kategóriába sorolnám a vállalatot. Ez a fejlődés megfigyelhető a marketing területen is. Igyekeznek megfelelni az aktuális változásoknak és trendeknek, mindezt úgy, hogy a legfőbb üzeneten nem változtatnak. A magyar emberek szemében a Gyermelyi tészta egy tradicionális és jó minőséget képviselő hazai alapanyagokból előállított termék. Erre méltán büszke lehet a vállalat, fontos viszont, hogy soha nem szabad megállni, mert a piac és a trendek dinamikusan és gyorsan változnak. Jelenleg is vannak olyan területek, ahol fejlesztenie kell a vállalatnak, hogy a továbbiakban is meg tudják őrizni a biztos piaci pozíciójukat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | agrárpiac, brand, Gyermelyi, marketingstratégia, tészta |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |