Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében

Urbán Dániel Márk (2022) Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében.pdf] PDF
Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásomban a social média marketinggel foglalkoztam. Megvizsgáltam, hogyan működik a reklámozás manapság a közösségi felületeken. Az elméleti tanulmányozáson felül a Silver Store Kft. volt segítségemre, akiknél szakmai gyakorlat formájában sajáthíthattam el a social média marketing működését, és próbálhattam ki magam ezen a területen. Bemutatom az Apacs ékszerüzletek történetét, működését, és social média felületeit. Ezen felül számos rendszerét és platformját is bemutatom, hogy átfogó tudást tudjak nyújtani a social médiáról, a social médián történő reklámozási formákról és együttműködésekről. Számos elméleti fejlesztésről esik szó a dolgozatomban, mellyel a social média oldal fejlesztésével foglalkozom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, marketing, online reklám, reklám, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:12
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet