Urbán Dániel Márk (2022) Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásomban a social média marketinggel foglalkoztam. Megvizsgáltam, hogyan működik a reklámozás manapság a közösségi felületeken. Az elméleti tanulmányozáson felül a Silver Store Kft. volt segítségemre, akiknél szakmai gyakorlat formájában sajáthíthattam el a social média marketing működését, és próbálhattam ki magam ezen a területen. Bemutatom az Apacs ékszerüzletek történetét, működését, és social média felületeit. Ezen felül számos rendszerét és platformját is bemutatom, hogy átfogó tudást tudjak nyújtani a social médiáról, a social médián történő reklámozási formákról és együttműködésekről. Számos elméleti fejlesztésről esik szó a dolgozatomban, mellyel a social média oldal fejlesztésével foglalkozom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, marketing, online reklám, reklám, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |