Oroszi Alexandra (2022) A Sulyán Cukrászda marketingstartégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Oroszi Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (845kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a Sulyán Cukrászda makrokörnyezeti vizsgálatáról szól. Bevezetésként a cukrászda történetéről és termékeiről is írtam. Szakirodalmi összefoglalásom a marketingstratégia alapfogalmairól, a STEEP analízisről és a Porteri 5 erő modellről szól. Ezek után elkészítettem a Sulyán Cukrászda STEEPLE elemzését és a Porteri 5 erő elemzését. Kiküldött kérdőívvel a fogyasztói szokásokat mértem fel. A kérdőív teljes mértékben a Sulyán Cukrászdára vonatkozó kérdésekről szólt. Az elemzések és a kérdőív válaszainak kielemzése alapján írtam meg a konkluziót, miszerint milyen pontokban kell még javítani a cukrászda stratégiáján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alapfogalmak, makro környezet, marketing, marketingstratégiák, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |