Riba Judit Márta (2022) A közösségi média a turizmusban és az utazási bloggerek. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Riba_Judit_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (596kB) |
Abstract
Szakdolgozatom témája a szociális média, annak szerepe a turizmusban és azon belül is a travel bloggerek. Azért választottam ezt a témát, mivel a 21. században elérkeztünk abba a korba, amikor már mindenki a telefonját, az okos eszközeit és az internetet használja kivétel nélkül szinte minden egyes nap. A szociális média villám sebességgel az emberek mindennapjának egy részévé vált és sokan már pár órát sem tudnak nélküle eltölteni. Az emberek ezen a felületen keresztül intézik hivatalos dolgaikat (például: adóbevallás, banki átutalás), használati tárgyakat, de akár élelmiszert is itt vásárolnak, jegyeket vesznek programokra, szállásokat vagy időpontokat foglalnak (például: orvosi vizsgálatokra). Mint Z-generációs fiatal én is azon emberek közé tartozom, akik minden nap részesei a szociális médiának. Az általam ezen a felületen töltött idő egy részét a fent említettek teszik ki, másik részét pedig a szórakoztató lehetőségek. Egyre többször találkozom az online töltött idő alatt turisztikai témákkal is, amikor például az Instagramot vagy a Facebookot nézem szabadidőmben. Legyen itt szó reklámokról, akciókról, vagy csak egy közeli, akár távoli szép országról megosztott képekről.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitális turizmus, influencer, közösségi média, utazás, utazási bloggerek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 25. 17:12 |
Last Modified: | 2022. Jul. 25. 17:12 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |