Riba Judit Márta (2022) A közösségi média a turizmusban és az utazási bloggerek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Riba_Judit_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (596kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a szociális média, annak szerepe a turizmusban és azon belül is a travel bloggerek. Azért választottam ezt a témát, mivel a 21. században elérkeztünk abba a korba, amikor már mindenki a telefonját, az okos eszközeit és az internetet használja kivétel nélkül szinte minden egyes nap. A szociális média villám sebességgel az emberek mindennapjának egy részévé vált és sokan már pár órát sem tudnak nélküle eltölteni. Az emberek ezen a felületen keresztül intézik hivatalos dolgaikat (például: adóbevallás, banki átutalás), használati tárgyakat, de akár élelmiszert is itt vásárolnak, jegyeket vesznek programokra, szállásokat vagy időpontokat foglalnak (például: orvosi vizsgálatokra). Mint Z-generációs fiatal én is azon emberek közé tartozom, akik minden nap részesei a szociális médiának. Az általam ezen a felületen töltött idő egy részét a fent említettek teszik ki, másik részét pedig a szórakoztató lehetőségek. Egyre többször találkozom az online töltött idő alatt turisztikai témákkal is, amikor például az Instagramot vagy a Facebookot nézem szabadidőmben. Legyen itt szó reklámokról, akciókról, vagy csak egy közeli, akár távoli szép országról megosztott képekről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális turizmus, influencer, közösségi média, utazás, utazási bloggerek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |