Szabópál Zoltán Bence (2022) Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom az ALDI márkaépítéséről és márkamenedzsmentjéről szól. Először az ALDI vállalatot mutatom be STEEP és SWOT analízissel, és elemzem a versenytársait. Ez után térek ki a márkamenedzsmenten belüli munkálatára az vállalatnak, mely más kereskedelmi márkákhoz képest nagyon eltérő, hiszen minden termékkategóriában van egy-egy márkája. Ehhez kapcsolódóan négy kutatási kérdést vetettem fel, melyeket szekunder és lakossági kutatással válaszoltam meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kereskedelem, kiskereskedelem, márka, márkaépítés, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |