Minker Gréta (2022) Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (911kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban bemutatom a Hotel Nemzeti Budapestben a kommunikációs folyamatokat, milyen eszközöket használ a szálloda, a vendégekkel történő kommunikációs folyamatokat, illetve a jobb belelátás érdekében a dolgozatban megtalálható egy interjú a részlegek vezetővel. A tartalmat képek egészítik ki. Nemcsak a személyes kommunikációt elemeztem ki, hanem a papír alapú kommikációs folyamatot elemeztem ki a tapasztalatok által. Ezenkívül a világjárvány hatására is kitértem, hogy ez hogyan befolyásolta a kommunikációt a szálloda életében, illetve hogy a jövőben milyen változások mehetnek vége a kommunikációs eszközökben és folyamatokban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, hotel, Hotel Nemzeti Budapest, kapcsolattartás, kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |