Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben

Minker Gréta (2022) Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka (2).pdf] PDF
projektmunka (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (911kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban bemutatom a Hotel Nemzeti Budapestben a kommunikációs folyamatokat, milyen eszközöket használ a szálloda, a vendégekkel történő kommunikációs folyamatokat, illetve a jobb belelátás érdekében a dolgozatban megtalálható egy interjú a részlegek vezetővel. A tartalmat képek egészítik ki. Nemcsak a személyes kommunikációt elemeztem ki, hanem a papír alapú kommikációs folyamatot elemeztem ki a tapasztalatok által. Ezenkívül a világjárvány hatására is kitértem, hogy ez hogyan befolyásolta a kommunikációt a szálloda életében, illetve hogy a jövőben milyen változások mehetnek vége a kommunikációs eszközökben és folyamatokban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, hotel, Hotel Nemzeti Budapest, kapcsolattartás, kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:12
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet