Szalai-Lukács Eszter (2022) A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szalai-Lukács Eszter_O9P9OL_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (684kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja bemutatni és elemezni a kiállítások és vásárok szerepét a BioTechUSA cégcsoporton keresztül. A kiállításokkal és vásárokkal kapcsolatos első kérdés, amit meg fogok vizsgálni a következő: Vajon a vásárok és kiállítások szervezése nagyon jó reklám lehetőség a cégeknek? A cégeknek fontos megismerni az erre a kérdésre adott válaszokat, hiszen a kiállítások és vásárok, vagy egyéb rendezvények szervezése mindenkinek pénzbe kerülnek. Így nem véletlen, hogy felmerülnek azok a gondolatok, hogy vajon meg fog-e térülni a befektetett munka, biztos jó ötlet lesz-e belevágni. Ha ezekre a kérdésekre pozitív válaszokat kapnak, miszerint megéri a cégeknek, akkor bátrabban vágnak bele egy ilyen nagy projektbe. A másik kutatási kérdésem, hogy a kiállítások és vásárok segítenek-e új ügyfelek szerzésében, és mérhető-e a sikere a forgalom emelkedésében is? Minél inkább bebizonyítjuk, hogy pozitív hatása van az új partnerek és számokban is mérhető a forgalom növekedés, egyéb gazdasági téren, akkor a kiállításon résztvevő cégek szívesebben fektetnek erőforrásokat ebbe a marketingeszközbe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | étrendkiegészítők, marketing, marketingstratégiák, nemzetközi kiállítások, vásárok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |