Zélity Katalin (2022) A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_ZÉLITY KATALIN_FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 09.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám célja, hogy megismertessem az olvasóval a Housekeeping részleg szervezeti működését a Mercure Budapest City Center példáján keresztül. Bemutatom a szobák különböző típusait, a választott szálloda elhelyezkedését, annak idegenforgalmi vonzerejét, továbbá kitérek a Covid-19 világjárvány szállodára gyakorolt hatásáról, annak kezeléséről. Megismerhetik a részletes munkafolyamatokat és azokat a tényezőket, amik befolyásolják egy szálloda megítélését a köztudatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, emeleti részleg, Gondnoknő, housekeeping, szobalány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |