A recepció szerepe a szállodai értékesítésben

Otoltics Judit Katinka (2022) A recepció szerepe a szállodai értékesítésben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)

[thumbnail of Projektmunka_OtolticsJuditKatinka-VÉGLEGES.pdf] PDF
Projektmunka_OtolticsJuditKatinka-VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (771kB)

Abstract

A projektmunkám a recepció szerepéről szól a szállodai értékesítési folyamatokban. Bemutatom magát a szállodát a történetétől kezdve napjainkig és kifejtem a szolgáltatások listáját is. Elemzem a recepció munkakörét, majd a két szervezet kapcsolatáról is írok.  Dolgozatomban ki szeretnék majd térni arra, hogy hogyan hat a Front Office és az Értékesítés szervezeti kapcsolatára. Ehhez munkatársaim véleményét és részletesebb tapasztalatukat és tudásukat használom fel. Elengedhetetlennek tartom a kollégáim és a recepció részleg dolgozóinak a véleményét is a vendégkörről és a munkahelyről is. A későbbiekben a személyes interjú segítségét is felhasználom majd. A projektmunka végén összegzem az eddig felsoroltokat, következtetéseket vonok le és javaslatokat teszek a fejlesztésekre is. Összefoglalásként a személyes tapasztalataimat fejtem ki, amelyekkel a szállodában eltöltött idő alatt találkoztam

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Bártfai Endre
Belső
óraadó tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: értékesítés, Front Office, recepció, SWOT-elemzés, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 25. 17:11
Last Modified: 2022. Jul. 25. 17:11

Actions (login required)

View Item View Item