Otoltics Judit Katinka (2022) A recepció szerepe a szállodai értékesítésben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)
![]() |
PDF
Projektmunka_OtolticsJuditKatinka-VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (771kB) |
Abstract
A projektmunkám a recepció szerepéről szól a szállodai értékesítési folyamatokban. Bemutatom magát a szállodát a történetétől kezdve napjainkig és kifejtem a szolgáltatások listáját is. Elemzem a recepció munkakörét, majd a két szervezet kapcsolatáról is írok. Dolgozatomban ki szeretnék majd térni arra, hogy hogyan hat a Front Office és az Értékesítés szervezeti kapcsolatára. Ehhez munkatársaim véleményét és részletesebb tapasztalatukat és tudásukat használom fel. Elengedhetetlennek tartom a kollégáim és a recepció részleg dolgozóinak a véleményét is a vendégkörről és a munkahelyről is. A későbbiekben a személyes interjú segítségét is felhasználom majd. A projektmunka végén összegzem az eddig felsoroltokat, következtetéseket vonok le és javaslatokat teszek a fejlesztésekre is. Összefoglalásként a személyes tapasztalataimat fejtem ki, amelyekkel a szállodában eltöltött idő alatt találkoztam
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | értékesítés, Front Office, recepció, SWOT-elemzés, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 25. 17:11 |
Last Modified: | 2022. Jul. 25. 17:11 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |