A recepció szerepe a szállodai értékesítésben

Otoltics Judit Katinka (2022) A recepció szerepe a szállodai értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_OtolticsJuditKatinka-VÉGLEGES.pdf] PDF
Projektmunka_OtolticsJuditKatinka-VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (771kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám a recepció szerepéről szól a szállodai értékesítési folyamatokban. Bemutatom magát a szállodát a történetétől kezdve napjainkig és kifejtem a szolgáltatások listáját is. Elemzem a recepció munkakörét, majd a két szervezet kapcsolatáról is írok.  Dolgozatomban ki szeretnék majd térni arra, hogy hogyan hat a Front Office és az Értékesítés szervezeti kapcsolatára. Ehhez munkatársaim véleményét és részletesebb tapasztalatukat és tudásukat használom fel. Elengedhetetlennek tartom a kollégáim és a recepció részleg dolgozóinak a véleményét is a vendégkörről és a munkahelyről is. A későbbiekben a személyes interjú segítségét is felhasználom majd. A projektmunka végén összegzem az eddig felsoroltokat, következtetéseket vonok le és javaslatokat teszek a fejlesztésekre is. Összefoglalásként a személyes tapasztalataimat fejtem ki, amelyekkel a szállodában eltöltött idő alatt találkoztam

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékesítés, Front Office, recepció, SWOT-elemzés, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:11
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet