A digitális médiaműveltség fejlesztési lehetőségei

Nagy Lilla (2022) A digitális médiaműveltség fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Nagy Lilla_GA37H2.pdf] PDF
Szakdolgozat_Nagy Lilla_GA37H2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a médiaműveltség fejlesztési lehetőségeire keres választ, hiszen ez a mai világban egy fontos tényező. A kutatásom kvantitatív, google kérdőív formájában valósult meg. A kutatás résztvevői Digitális Jólét Mentorok voltak Magyarország egész területéről. Az eredményei a kutatásnak azt bizonyítják, hogy a média és a közösségi oldalaknak jelentős a befolyása a fiatal generáció életére, valamint, hogy a médiaoktatást már fiatal korban el kell kezdeni, hogy egy felelős állampolgár nevelkedjen fel. Összességében azt gondolom, hogy ez a téma egy átfogó és komplex tudást igényel, amelyhez különböző modellek és elméletek ismerete szükséges, ahhoz, hogy méginkább tisztább képet kapjunk a médiaoktatás jelenlegi helyzetéről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szokács Kinga
Belső
főiskolai docens; Gazdasági Szaknyelvek Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, digitális kor, internethasználat, műveltség, társadalmi felelősség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:11
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet