Nagy Lilla (2022) A digitális médiaműveltség fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Nagy Lilla_GA37H2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a médiaműveltség fejlesztési lehetőségeire keres választ, hiszen ez a mai világban egy fontos tényező. A kutatásom kvantitatív, google kérdőív formájában valósult meg. A kutatás résztvevői Digitális Jólét Mentorok voltak Magyarország egész területéről. Az eredményei a kutatásnak azt bizonyítják, hogy a média és a közösségi oldalaknak jelentős a befolyása a fiatal generáció életére, valamint, hogy a médiaoktatást már fiatal korban el kell kezdeni, hogy egy felelős állampolgár nevelkedjen fel. Összességében azt gondolom, hogy ez a téma egy átfogó és komplex tudást igényel, amelyhez különböző modellek és elméletek ismerete szükséges, ahhoz, hogy méginkább tisztább képet kapjunk a médiaoktatás jelenlegi helyzetéről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, digitális kor, internethasználat, műveltség, társadalmi felelősség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |