A Telekom munkatársa: Vanda. A virtuális asszisztens megoldás ismertségének és elfogadottságának vizsgálata.

Zsoldos Mihály László (2022) A Telekom munkatársa: Vanda. A virtuális asszisztens megoldás ismertségének és elfogadottságának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of FOSZK_Zarodolgozat_Zsoldos_Mihaly_ELZOHA_TELEKOM.pdf] PDF
FOSZK_Zarodolgozat_Zsoldos_Mihaly_ELZOHA_TELEKOM.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2047. Május 07..

Download (3MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem - Telekom.pdf] PDF
Titkosítási kérelem - Telekom.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (124kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban bemutattam a modern ügyfélkiszolgálás eszközeit a Magyar Telekom példájával szemléltetve. A személyes motivációmat erősen befolyásolta a cégnél töltött szakmai gyakorlatom, ahol mobiltudósként dolgoztam front office ügyfélkiszolgálásban. Először bemutattam a céget, Magyarország piacvezető telekommunikációs szolgáltatóját; majd a modern ügyfélkiszolgálásról írtam részletesen. A cégnél töltött időm alatt megismerkedhettem a Telekomos ügyfélkiszolgálási szoftverekkel. A telefonos ügyintézés témakörét dolgozatom nem taglalta, de megemlítettem, hiszen ez is nagyon jelentős hányadat teszi ki az ügyfélkiszolgálásnak. Ezután a szekunder és primer kutatásom fő témáját írtam le Vandát, a Telekom digitális virtuális asszisztensét. A Telekom az egyetlen hazai szolgáltató, aki rendelkezik ilyen modern rendszerrel. Vandával kapcsolatban állítottam fel hipotéziseimet, melyekre a kutatásommal választ kaphattam. Az alábbi kérdésekre kerestem, és kaptam választ kutatásaim során: Vajon a Vandával kapcsolatos kezdeti nehézségek, zavar mára kezd-e megszűnni, és az ügyfelek egyre inkább elfogadják-e a Vanda által nyújtott segítséget? Illetve, hogy Az ügyfelek azt gondolják-e, hogy a Telekom a virtuális asszisztensre azért van-e szükség, mert a szolgáltató nem biztosít elég élőhangos kiszolgálást? Primer kutatásom teljesen visszaigazolta, hogy a Vanda fejlesztése a Telekom oldaláról teljesen életszerűek, és kellenek, pozitív a fogadtatása a közönség részéről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: modern ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélszolgálat, Telekom, ügyfélkiszolgáló rendszerek, Virtuális Vanda
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:11
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet