Zsoldos Mihály László (2022) A Telekom munkatársa: Vanda. A virtuális asszisztens megoldás ismertségének és elfogadottságának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
FOSZK_Zarodolgozat_Zsoldos_Mihaly_ELZOHA_TELEKOM.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2047. Május 07.. Download (3MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem - Telekom.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (124kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban bemutattam a modern ügyfélkiszolgálás eszközeit a Magyar Telekom példájával szemléltetve. A személyes motivációmat erősen befolyásolta a cégnél töltött szakmai gyakorlatom, ahol mobiltudósként dolgoztam front office ügyfélkiszolgálásban. Először bemutattam a céget, Magyarország piacvezető telekommunikációs szolgáltatóját; majd a modern ügyfélkiszolgálásról írtam részletesen. A cégnél töltött időm alatt megismerkedhettem a Telekomos ügyfélkiszolgálási szoftverekkel. A telefonos ügyintézés témakörét dolgozatom nem taglalta, de megemlítettem, hiszen ez is nagyon jelentős hányadat teszi ki az ügyfélkiszolgálásnak. Ezután a szekunder és primer kutatásom fő témáját írtam le Vandát, a Telekom digitális virtuális asszisztensét. A Telekom az egyetlen hazai szolgáltató, aki rendelkezik ilyen modern rendszerrel. Vandával kapcsolatban állítottam fel hipotéziseimet, melyekre a kutatásommal választ kaphattam. Az alábbi kérdésekre kerestem, és kaptam választ kutatásaim során: Vajon a Vandával kapcsolatos kezdeti nehézségek, zavar mára kezd-e megszűnni, és az ügyfelek egyre inkább elfogadják-e a Vanda által nyújtott segítséget? Illetve, hogy Az ügyfelek azt gondolják-e, hogy a Telekom a virtuális asszisztensre azért van-e szükség, mert a szolgáltató nem biztosít elég élőhangos kiszolgálást? Primer kutatásom teljesen visszaigazolta, hogy a Vanda fejlesztése a Telekom oldaláról teljesen életszerűek, és kellenek, pozitív a fogadtatása a közönség részéről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | modern ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélszolgálat, Telekom, ügyfélkiszolgáló rendszerek, Virtuális Vanda |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |