Az Év Honlapja pályázat marketingkommunikációja

Vranka Roland (2022) Az Év Honlapja pályázat marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Vranka Roland - Projektmunka (3).pdf] PDF
Vranka Roland - Projektmunka (3).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám témájának a marketinget, azon belül is a marketingstratégiák és stratégiai tervezést választottam. Jelenlegi választás legfőbb motivációja és mozgatórugója az, hogy mélyebben bele szeretnék látni a vállalkozások marketingtevékenységeikbe, valamint a marketingkommunikációjukba. Ezenfelül érzékeltetni szeretném a marketingkommunikáció fontosságát is, és miért kell, hogy lételeme legyen minden vállalkozásnak. Az internet megjelenésével és a digitalizáció rohamos fejlődésének köszönhetően futótűzként terjedt el az újabbnál újabb marketingeszközök használata, ezért minden egyes vállalkozásnak – függetlenül a mérettől, bevételtől, haszontól – lépést kell tartania a marketing és az internet területén végbemenő villámgyors fejlődéssel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: elektronikus kommunikáció, internetmarketing, kommunikáció, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:11
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet