Vranka Roland (2022) Az Év Honlapja pályázat marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Vranka Roland - Projektmunka (3).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám témájának a marketinget, azon belül is a marketingstratégiák és stratégiai tervezést választottam. Jelenlegi választás legfőbb motivációja és mozgatórugója az, hogy mélyebben bele szeretnék látni a vállalkozások marketingtevékenységeikbe, valamint a marketingkommunikációjukba. Ezenfelül érzékeltetni szeretném a marketingkommunikáció fontosságát is, és miért kell, hogy lételeme legyen minden vállalkozásnak. Az internet megjelenésével és a digitalizáció rohamos fejlődésének köszönhetően futótűzként terjedt el az újabbnál újabb marketingeszközök használata, ezért minden egyes vállalkozásnak – függetlenül a mérettől, bevételtől, haszontól – lépést kell tartania a marketing és az internet területén végbemenő villámgyors fejlődéssel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kommunikáció, internetmarketing, kommunikáció, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |