Mobiltelefonok terjedésének hatása egy konkrét webáruházra

Rohrbeck Bendegúz Bálint (2022) Mobiltelefonok terjedésének hatása egy konkrét webáruházra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of RBB.webshop.projektmunka (2).pdf] PDF
RBB.webshop.projektmunka (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A téma választásom nem véletlen, olyan gyakorlati helyet sikerült találnom, amely betekintést enged a ma Magyarországon zajló online kereskedelem világába. Jelenleg a Petlogis Hungary Zrt-nél töltöm a szakmai gyakorlatomat webshop manager pozícióban így jelentős rálátásom van arra, hogy hogyan is épül fel az alapjaitól egy modern a mai igényeknek megfelelő webáruház.  Jelen pillanatban ahogyan készítjük a webshopokat arra lettem figyelmes, hogy különösen nagy gondot kell fordítanunk az áruház mobil nézetes módjának elkészítésére. A főnökömmel beszélgetve egyértelművé vált, hogy miért. Jelen pillanatban az online vásárlások 60% okostelefonokon történik és ez a szám folyamatosan csak nő így adott volt a téma, hogy írjak erről egy részletesebb elemzést hiszen az online kereskedelem a szemünk láttára alakul át. A dolgozatom első fejezetében megvizsgálom az általános magyarországi online kereskedelmet és bemutatom a jelenlegi 2 webshopot amelyen dolgozunk a munkatársaimmal. A második fejezet során részletesen ismertetem a dolgozat fő témáját, ami nem más, mint az, hogy hogyan milyen hatással vannak a mobiltelefonok a az online kereskedelemre különös tekintettel a konkrét webáruházakra amelyeken éppen dolgozom. A harmadik fejezetben a még felhasználóbarátabb felület irányába való fejlesztéseket fogom részletesebben vizsgálni e mellett pedig kategorizálom a szerintem hasznos és kevésbé hasznos fejlesztéseket. A projektmunkám célja az, hogy egy átfogó képet nyújtsak arról mekkora tényező is az online kereskedelem és azon belül is mobiltelefonokon zajló vásárlás. Mindenki tudja, hogy a mai világban egyre több dologra használjuk a telefonunkat ezen tartjuk a kapcsolatot, itt jutunk információhoz, ez jelenti a szórakozásunk nagy részét végül is jogos a kérdés, miért is ne próbálnánk más jelenleg analóg dolgokat is megpróbálni átemelni a mobiltelefonokba hiszen az sajnos vagy nem sajnos de szinte mindig velünk van. Rengeteg ember a telefonjával kel és fekszik, ha pedig üzleti szemszögből vizsgáljuk ezt a kérdést ez egy hatalmas terület, amely még nincs teljesen kiaknázva. Remélem a projektmunka végére egyértelművé válik, hogy vajon lesz e majd olyan mikor nem járnak majd az emberek boltba hanem a bevásárlás is csak a megszokott telefonos rutin részévé válik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Katz György
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: akciótervezés, e-kereskedelem, telekommunikáció, web, webszolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:11
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet