LG Magyarország klíma ágazatának marketing vonatkozásai

Szijártó Ágnes (2022) LG Magyarország klíma ágazatának marketing vonatkozásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of AgnesSzij_BGE_projektmunka_2022_LG-signed.pdf] PDF
AgnesSzij_BGE_projektmunka_2022_LG-signed.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A bevezetőt az LG Magyarország Kft vállalat általános bemutatása fogja követni. Minthogy, hogyan épül föl a vállalati struktúra, milyen területek és ágazatai vannak -és ezen ágazatok termékeinek bemutatása. Légkondicionálók és klíma berendezések részlegén alkalmazott gyakornokként, ennek részlegnek a piacának az ismertetésével folytatom, mint; piaci pozíciója, részesedése és versenytársai. Illetve a termékek értékesítésének útja, módja bemutatása. Majd ezután rátérek a fő témakörre a marketing területre. Elsősorban a stratégia- és marketing stratégia elméleti háttere után rátérek a gyakorlati részére, ami alatt az idei-2022-es légkondicionálók, klímák területének marketing tervét és tervezett aktivitásait értem. Ezt követi a 4P-7P, aminek segítségével mutatom be a légkondicionáló részleg ismertetőjét marketing szempontból.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, elemzés(ek), klímaváltozás, LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft., marketingkommunikáció, műszaki megoldás, piac
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:10
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet