Szijártó Ágnes (2022) LG Magyarország klíma ágazatának marketing vonatkozásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
AgnesSzij_BGE_projektmunka_2022_LG-signed.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A bevezetőt az LG Magyarország Kft vállalat általános bemutatása fogja követni. Minthogy, hogyan épül föl a vállalati struktúra, milyen területek és ágazatai vannak -és ezen ágazatok termékeinek bemutatása. Légkondicionálók és klíma berendezések részlegén alkalmazott gyakornokként, ennek részlegnek a piacának az ismertetésével folytatom, mint; piaci pozíciója, részesedése és versenytársai. Illetve a termékek értékesítésének útja, módja bemutatása. Majd ezután rátérek a fő témakörre a marketing területre. Elsősorban a stratégia- és marketing stratégia elméleti háttere után rátérek a gyakorlati részére, ami alatt az idei-2022-es légkondicionálók, klímák területének marketing tervét és tervezett aktivitásait értem. Ezt követi a 4P-7P, aminek segítségével mutatom be a légkondicionáló részleg ismertetőjét marketing szempontból.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, elemzés(ek), klímaváltozás, LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft., marketingkommunikáció, műszaki megoldás, piac |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |