Szalai Márk Viktor (2022) A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 02.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (254kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a nemzetközi piacra lépés lehetőségeiről és korlátairól írtam egy olyan alkalmazásról mely a plázák és kereskedelem digitalizációját segíti elő. A pandémia rendkívűl felgyorsította az e-kereskedelmet, így háttérbe szorítva a hagyományos kereskedelmet. Annak érdekében, hogy a vevőket visszacsábítsák a bevásárlóközpontokba, boltokba szükség van a digitalizációra. Ezt a problémát igyekszik a kiküszöbölni a Nitro Sales \ Marketing terméke a ROX, amely digitalizálja a plázákat és kereskedelmi egységeket. A ROX elsősorban külföldi piacra készül így látható, hogy mennyire összetett egy új terméket bevezetni a külföldi piacra. Munkám során mélyinterjút készítettem a projekt vezetőivel, hogy megértsem miként tervezik a külföldi piacra való lépést, továbbá a külföldi piacon található versenytársakat elemeztem, hogy mennyire erős a külföldi konkurencia.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | alkalmazás(ok), digitalizálás - digitalizáció, digitális marketing, nemzetközi piac, ROX |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |