Szabó Edina (2022) Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Front Office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban, leírást adok a Danubius szállodalánc történetéről, illetve a Danubius Hotel Arénáról, ahol töltöttem egy teljes félévig a szakmai gyakorlatomat. Továbbá bemutatom a szállodán belüli területeket pontosítva, hogy hogyan kommunikálnak és miért a front office területtel. Ezt követően pedig magát a front office tevékenységeit mutatom be műszakokra lebontva, illetve a szálloda Front Office Managerrével készült interjút írom le. Végül pedig, megkérdeztem a kollegáimat, azaz a szálloda portásait, hogy mit gondolnak mitől jó egy szállodai portás.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Danubius Hotels, Front Office, Front Office tevékenységei, szálloda, szállodai portás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |