Nagy Illés (2022) A Gottwald Hotel Kft. marketingtevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
2022 Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája az E-kereskedelem és M-kereskedelem kis-és középvállalkozásoknál. Azért választottam ezt, mert egy olyan témát szerettem volna választani, ami releváns a mai világ tekintetében. Emiatt az online kereskedelmet választottam, amely világszerte elterjedt és mára már elengedhetetlen a kereskedelem szempontjából. A témában való érdeklődésem azzal kezdődött, hogy év elején a szakmai gyakorlati helyemen az online marketing területére kerültem egy helyi munkaközvetítő cégnél. Ezután egyértelmű volt, hogy ehhez kapcsolódó témát szeretnék választani. Mindezen befolyásoló tényezők mellett a mai világban elengedhetetlen az online kereskedelem és gondoltam, ha jobban beleásom magam a témába akkor ebből csak hasznom származhat. Ezt a témát a tatai Hotel Gottwald szálloda által nyújtott információ és a kérdőívem segítéségével dolgozom fel. Kutatásom célja, hogy az általam kiválasztott szállodában feltérképezzem az ő marketing stratégiájukat és azt a marketing kommunikációt, amit használnak a mindennapi életben az online térben. Ezeket alaposan tanulmányozva és összevetve azzal a kérdőívvel, amit elkészítettem feltárom az esetleges hiányosságokat és javaslatot teszek nekik, hogy miben lehetne változtatni. Mindezek mellett, mivel érdekel a téma szeretnék a jobb rálátás reményében még többet megtudni, hogy egy ilyen presztízzsel rendelkező szállodai egység hogyan érte el azt, ahol a napjainkban is tart.Megvizsgálva a környezeti tényezőket, a világgazdasági változásokat és a COVID helyzet álltal előidézett változásokat egy pontosabb képet tudtam alkotni a Magyarországra jellemző foglalási és üdülési szokásokról. Ezen kutatások elvégzése után és a kérdőívemre kapott válaszok elemzését követően a szakdolgozatomban feltett hipotézisre választ kaptam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, belföldi utazások, marketingkommunikáció, primer vizsgálatok, világgazdasági trendek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |