Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül

Sánta Krisztina (2022) Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Sánta Krisztina.pdf] PDF
Projektmunka_Sánta Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (922kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a digitalizáció jelenségét a turizmusra kivetítve fogom vizsgálni. Az folyamatosan újuló és fejlődő technológiai megoldások mindenhol jelen vannak az életünkben, így megkerülhetetlen, hogy a turizmusban is megjelenjenek. Rendkívül fontosnak tartottam megvizsgálni, hogy ha már ennyire körülvesz minket a technológia, még utazásaink során is, mégis milyen ennek a megítélése a kereslet körében. A repülőjegyfoglalásoktól kezdve a szállások honlapjain át, már nincs olyan szegmense a turizmusnak, ahol ne találkoznánk az online térrel. A szállodaiparba is betörtek az újabb és újabb folyamatokat megkönnyítő és élményeket sokszínesítő megoldások. Tapasztalt utazóként érdemesnek tartottam megvizsgálni azt, hogy vajon a rengeteg technológiai lehetőség közül melyikre van igénye más embereknek, ezért jött létre ez a dolgozat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: digitalizáció, digitális turizmus, okos hotel, online, smart
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:10
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet