Sánta Krisztina (2022) Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Sánta Krisztina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (922kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a digitalizáció jelenségét a turizmusra kivetítve fogom vizsgálni. Az folyamatosan újuló és fejlődő technológiai megoldások mindenhol jelen vannak az életünkben, így megkerülhetetlen, hogy a turizmusban is megjelenjenek. Rendkívül fontosnak tartottam megvizsgálni, hogy ha már ennyire körülvesz minket a technológia, még utazásaink során is, mégis milyen ennek a megítélése a kereslet körében. A repülőjegyfoglalásoktól kezdve a szállások honlapjain át, már nincs olyan szegmense a turizmusnak, ahol ne találkoznánk az online térrel. A szállodaiparba is betörtek az újabb és újabb folyamatokat megkönnyítő és élményeket sokszínesítő megoldások. Tapasztalt utazóként érdemesnek tartottam megvizsgálni azt, hogy vajon a rengeteg technológiai lehetőség közül melyikre van igénye más embereknek, ezért jött létre ez a dolgozat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, digitális turizmus, okos hotel, online, smart |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |