A Magyar Posta marketinglehetőségei a lakossági ügyfelek befolyásolására a csomagküldő szolgáltató kiválasztásánál

Kanász-Nagy Péter (2015) A Magyar Posta marketinglehetőségei a lakossági ügyfelek befolyásolására a csomagküldő szolgáltató kiválasztásánál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kanasz-Nagy_Peter_MarketingMSc_2015.pdf] PDF
Kanasz-Nagy_Peter_MarketingMSc_2015.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Magyar Posta, posta, csomag, csomagküldő, marketinglehetőségek, lakossági ügyfelek, befolyásolás, csomagküldő szolgáltató
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 12. 13:16
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet