Szubi Balázs Zoltán (2022) Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
kész szakdolgozat SZB.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Március 31.. Download (5MB) |
|
PDF
Szubi Balazs titkosítas 20220412.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásomban azt vizsgáltam meg, hogy milyen jellemzői vannak egy speciális termék bevezetésének a gyógyszeriparban. Azért, hogy ne csak elméleti síkban írhassak a bevezetésről, a Bayer Hungária Kft. brand Manager munkatársának köszönhetően elkészíthettem egy interjút a Menevit nevű leendő termékük bevezetéséről. Az interjú mellett, hozzáférést kaptam a bevezetés támogatására létrehozott belső anyagokhoz is, így több kutatást is lehetőségem volt részletesen kielemezni. A dolgozatom végére kirajzolódnak a gyógyszeriparban történő sikeres bevezetés alapelvei, illetve a célcsoporttal kapcsolatos legfőbb jellemzők, valamint az, hogy milyen lépésekre kell kiemelt figyelmet fordítani a bevezetésnél.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Gyógyszeripari sajátosságok, piaci bevezetés, Porteri 5 erő modell, STEEPLE elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |