Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban

Szubi Balázs Zoltán (2022) Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of kész szakdolgozat SZB.pdf] PDF
kész szakdolgozat SZB.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Március 31..

Download (5MB)
[thumbnail of Szubi Balazs titkosítas 20220412.pdf] PDF
Szubi Balazs titkosítas 20220412.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásomban azt vizsgáltam meg, hogy milyen jellemzői vannak egy speciális termék bevezetésének a gyógyszeriparban. Azért, hogy ne csak elméleti síkban írhassak a bevezetésről, a Bayer Hungária Kft. brand Manager munkatársának köszönhetően elkészíthettem egy interjút a Menevit nevű leendő termékük bevezetéséről. Az interjú mellett, hozzáférést kaptam a bevezetés támogatására létrehozott belső anyagokhoz is, így több kutatást is lehetőségem volt részletesen kielemezni. A dolgozatom végére kirajzolódnak a gyógyszeriparban történő sikeres bevezetés alapelvei, illetve a célcsoporttal kapcsolatos legfőbb jellemzők, valamint az, hogy milyen lépésekre kell kiemelt figyelmet fordítani a bevezetésnél.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, Gyógyszeripari sajátosságok, piaci bevezetés, Porteri 5 erő modell, STEEPLE elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:10
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet