Az üzleti klubok működése és jelentősége a Gastro Business Club példáján

Motyovszki Noémi (2022) Az üzleti klubok működése és jelentősége a Gastro Business Club példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Motyovszki Noémi_90 (2).pdf] PDF
Motyovszki Noémi_90 (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban az SBE Consulting Kft. rendezvényszervező céghez tartozó Gastro Business Clubot mutatom be. Kutatásom során készítettem egy mély interjút Szabó Orsolyával a klub koordinátorával. Az interjú, valamint a gyakorlati időm alatt kapott anyagok alapján mutatom be a klubot. Ez a szervezet elsősorban közép- és nagyvállalatok ügyvezetőinek, operatív vezetőinek, valamint cégtulajdonosok számára szól. Éves eseményeik során több budapesti és vidéki executive estet, zártkörű networkinget, valamint különféle élményprogramokat szerveznek a klubtagoknak és az érdeklődőknek. Tagság nélkül egy személy maximum két alkalommal tud részt venni a programjaikon térítés ellenében minden elköteleződés nélkül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: élményprogram, kapcsolatépítés, networking, rendezvényszervezés, üzleti klub
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:10
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet