Az Ensana szállodák marketing tevékenysége

Mikolás Anett (2022) Az Ensana szállodák marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az Ensana szállodák marketing tevékenysége.pdf] PDF
Az Ensana szállodák marketing tevékenysége.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (674kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a marketing a vendéglátásban, ezen belül az Ensana szállodák marketing tevékenységét emelem ki. Témaválasztásom során nagy szerepet töltött be a marketing iránti érdeklődésem, különösen a különböző szállodaláncok saját árutervezése és piackutatása. Dolgozatom elkészítésénél különös figyelmet fordítottam arra, hogy a témában kívülálló személyeknek is könnyen értelmezhető legyen, mégis informatív. Szem előtt tartottam, hogy amikor valaki meghallja a marketing szót ne csak a reklámok jussanak eszébe, hanem a terület sok más fontos építőeleme is. Ezt leginkább a marketing mix elemzés által szeretném bemutatni, ahol a termékpolitika, az értékesítés-politika és az árpolitikai is ugyanolyan központi és nélkülözhetetlen szerepet töltenek be, mint a reklámpolitika. A marketing a vállalat egészére kiterjedő filozófiai szemléletmód, melynek célja a profitszerzés. Piackutatást, árumeghatározást és életciklust végig követő tevékenység, mely értékesít és megismertet. Révén szakmai gyakorlatomat az Ensana Thermal Margitsziget Health Spa Hotelben végeztem testhezállónak gondoltam, hogy marketin témakörön belül a szállodalánc ezen irányú tevékenységére alapozva épüljön dolgozatom. A Danubius Hotels Group Európa egyik legjelentősebb és legközkedveltebb szállodavállalata. 2019-től a cég egyes, korábban gyógy- és wellness szállodái az Ensana márkanév alatt, saját szállodán belüli gyógyászati részleggel rendelkező brand.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Ensana, Margitsziget, marketing mix, SWOT-elemzés, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:10
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet