Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában

Tilesch Zsófia (2022) Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Tilesch_Zsofia_2022.pdf] PDF
Projektmunka_Tilesch_Zsofia_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositas.pdf] PDF
Titkositas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (161kB)

Absztrakt (kivonat)

Témámnak a social media felültetek marketingjét választottam, ezen belül is az Accent Hotels marketing tevékenységét a közösségi médiában. Azért is választottam ezt a témát, mert szerintem ma már mindenki használja valamelyik platformot, az egyre fiatalabb a nyugdíjas, idősebb korosztályig. Személy szerint én is fent vagyok több felületen, van amelyiket aktívabban használom például az Instagram, Messenger vagy Facebook bizonyos funkcióit. TikTok fiókkal is rendelkezem, azonban csak, mint „néző” vagyok jelen és a barátaimmal szoktuk egymás között megosztani a videókat, ezzel szórakoztatva egymást. LinkedIn-re nem régen regisztráltam, azonban azt inkább csak a munkám kapcsán szoktam figyelni, még a profilomat se töltöttem ki teljesen. Korábban azonban egyáltalán nem is figyeltem ez az utóbbi időben változott meg. A magán profilomon szeretek odafigyelni a minőségi képek vagy videók megosztására, azonban mindig lehet valami újdonságot találni. A vállalati közösségi médiás tevékenységbe sosem láttam bele, azonban mindig is érdekelt. Ezek az indokok miatt döntöttem úgy, hogy ebbe a témába szeretnék kutatni. A célom az volt, hogy megismerjem, hogyan működnek ezek a felületek. Miket érdemes posztolni és ezeket mikor érdemes közzétenni, ugyanis ez platformonként eltérőek lehetnek, ennek okára is kíváncsi voltam. Manapság már a márka megismerésére vagy akár a termék vagy szolgáltatás eladására is alkalmazhatóak a közösségi média felültei, de megfelelően kell hirdetni és posztolni, ennek mentét is vizsgáltam a tanulmányom során. Az interneten és különböző könyvekben olvashatunk már a social mediaról, azonban ez körülbelül naponta változik, így akár egy 1 éve kiadott könyv vagy cikk hiteltelen lehet. A projektmunkám első felében különböző könyvekből és interneten található forrásokból végeztem szekunder kutatásomat. A szakirodalmak alapján kicsit tágabbról indulva kezdtem el elemezni a témát. Elsőként a marketinget, azon belül is stratégiát, marketingkommunikációt majd a turizmusmarketinget ismertettem. Ezek után tértem rá a social media platformokra, ahol általánosságban mutattam be őket. A második felében primer kutatásomat elemeztem. Egy kvalitatív módszert használtam, ugyanis a szakmai gyakorlatom helyén az egyik kollégámmal készítettem egy interjút, amelyben az Accent Hotels közösségi média szerepléséről beszélgettünk. A kutatásom és ezáltal az interjúm fő kérdései a közösségi média felületek használatával és stratégiájával kapcsolatosak voltak. Ezen belül a hirdetés módszeri, az influencer marketing és a nyereményjátékok voltak a beszélgetés központjában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: hirdetések, influencer marketing, közösségi média, marketing, nyereményjáték, stratégia, turizmusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:10
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet